Föreläsningar i Stockholm!

Assalamo aleykom! Nu när syster Sundus ändå rekommenderat föreläsningar, tänkte jag ge tips på olika föreläsningar som hålls varje vecka! Måndagar i SKÄRHOLMEN för bröder och systrar kl 18:00. Finns även i RINKEBY för systrar först och efter för bröder. Tisdagar i RÅGSVED för både bröder och systrar kl 18.00. Fredagar kl 17.30 systerträff i VÅRBY, eller föreläsning i ALBY kl 18:45 för både bröder och systrar. Lördagar föreläsning för både bröder och systrar i SKOGÅS OCH MEDBORGARPLATSEN kl 16:00. Söndagar KISTA kl 17.00, finns även i SKÄRHOLMEN. Som jag sa innan, al-hamdulillah för dessa föreläsningar!

Kommentarer
Postat av: wnc

Salam o alikoum, jag undrar ifall ni skulle kunna skriva ett inlägg om musik. Vad som är tillåtet och inte. Skulle vara jätte snällt!!



Mashallah er blogg är bäst!!

2011-12-17 @ 13:07:00
Postat av: Syster A

Waleykom salam! Jag har redan skrivit ett inlägg om det förut, kolla på "vad islam säger om musik" :-) tack så mycket!

2011-12-17 @ 21:22:46
Postat av: Syster S

Finns dessutom olika åsikter, och ska inshAllah skriva ett inlägg snart om vad andra säger om detta ämne.



Jazaki Allaho kher!

2011-12-18 @ 00:24:10
Postat av: wnc

okej tack!! :)

2011-12-18 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0