Åh Allah <3

Allah, det är Dig jag dyrkar och ber till. 
Allah, det är Dig jag ber om hjälp och söker stöd hos.
Allah, det är Dig jag frågar om vägledning. 
Allah, när jag säger al- hamdulillah är det Dig jag tackar. 
Allah, när jag säger astafforollah är det Dig jag ber om förlåtelse. 
Allah, det är bara Du som har skapat allt som finns på jorden och i himlen. 
Allah, Du vet allt som gömmer sig i människors hjärta 
Allah, Du är den som alltid ser
Allah, Du är den som alltid hör
Allah, Du är den som alltid finns där
Allah, Du är störst!



Kommentarer
Postat av: tessan

Salamu Aleykum



Vill bara kika in och ge en daglig salam <3



Besök gärna http://muslimahscoveredwithcare.org



Finns möjlighet donera lite pengar så vi får ut våra care package till muslimahs runt om hela världen. Om du har eller vet någon som har sjalar/hijabs/abayas eller andra användbara saker för en muslimah för att kunna uppfylla Allahs önskan om klädsel m.m. Så maila mig så skickar jag adress dit saker kan skickas som vi sedan delar upp i paket som skickas till behövande muslimer och mestadels nykonverterade muslimer

2011-10-22 @ 13:51:53
URL: http://assalaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0