Vilka är vi?

Assalamo aleykom kära syskon, hoppas att allt är bra med er och att livet rullar på inshaAllah! Själv mår jag fint al-hamdulillah, och det ska bli härligt med lov snart :-D jag tänkte på ifall ni har förslag på vad vi kan förbättra på bloggen? Ska den bli lite mer personlig eller vad tycker ni? Ni kanske undrar vilka syster A och syster S är? Det är jag som är syster A och som ni kanske listat ut heter jag Amina. Jag är 18 år, läser sista året på gymnasiet och går inriktning ekonomi. Bor i Haninge och är halvfinsk/halvalgerier. På fritiden brukar jag plugga, umgås med familj och vänner och gå på föreläsningar. Al-hamdulillah för att det finns så många i Stockholm måste jag tillägga! Syster S är Sundus, en söt tjej som kommer från Marocko. Har känt henne sen fyra år tillbaka, mashaAllah en bättre syster kan man försöka hitta! Henne skulle jag beskriva som generös, glad, social, unik och verkligen dyrbar :-) där fick ni en liten beskrivning av oss, undrar ni något är det bara att fråga :-) ha en fortsatt trevlig tisdag! Wa salam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0