Dagens påminnelse


Kommentarer
Postat av: Secret Sweetness

Truee! :)

2012-03-25 @ 23:29:23
URL: http://secretsweetness.blogg.se/
Postat av: muslim tjej

Salam aleikum!Jag har fått höra att det anordnas syster träffar i medborgarplatsen lördagar kl 5.



Tyvärr hittar jag inte all information och undrar om du vet någonting? Jag tänkte gå dit med en kompis men jag vill inte ta mig dit utan att det är något. Snälla kan jag få information så fort som möjligt?

2012-03-31 @ 15:05:45
Postat av: Anonym

waleykum salaam syster, jag är inte någon av bloggarna men jag tror jag kan svara på din fråga ändå inshallah, På fredagar brukar det vara systerträffar i vårbygårds moské kl:17:15 ungefär. På lördagar är det däremot en serieföreläsning av jätteduktiga föreläsare, mashAllah, i stora mosken i medborgarplatsen som börjar vid 17:00. om du har fb så kan du söka på "al-taqwa ungdomsförening" för mer info kring systerträffen, där brukar de även skriva om vem som föreläser osv. Dt finns även föreläsningar på tisdagar kl:18:30 i rågsved, fredagar kl:18:45 finns det i alby, söndagar finns det i flemingsberg kl:19:00 (tiden är jag osäker på men runt 18:30-19:00 är det iaf )

2012-04-01 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0